Empereuse
Overlady
Pantone
Vos artistes favoris : Lots.
Pantone
Vos artistes favoris : Lots.
Citation :
The series follows June, as she moves to New York City to pursue her dream job, until she finds out that it no longer exists and she ends up moving in with a con-artist, party-girl named Chloe. The two don't get along at first; however, when Chloe's attempts at scamming June backfire, they end up forming an unlikely friendship.
Cast :
Citation :
Krysten Ritter as Chloe, a con artist who becomes June's roommate. At first trying to scam June like she does all her other "roomies" by charging her extra rent, Chloe eventually comes to like June and welcomes her.
Dreama Walker as June Colbern, who moves to New York.
Liza Lapiraas Robin, a neighbor.
Michael Blaiklock as Eli, the somewhat perverted next-door neighbor who spies on the girls.
Eric Andre as Mark Reynolds, who would have been June's supervisor at the mortgage company but now works at a coffee shop.
James Van Der Beek as a fictionalized version of himself, the former star of Dawson's Creek, who is a good friend of Chloe.
Personnellement j'ai adoré le pilot, je l'ai trouvé trop court et j'ai beaucoup ri ! attention SPOILERS
1.01 Pilot
Alors j'avais lu de très bonnes reviews de ce pilot et j'avoue que je suis pas déçue ! June est toute cute et sort de sa campagne, elle est très drôle ! La mise en place des persos est super sympa et j'adore les petits flash avec les parents et le bf. Chloé est énorme ! j'adore l'actrice de toute manière mais je l'avais pas vu dans de la comédie (j'avoue qu'il me semble l'avoir vu que dans Veronica Mars). Elles ont une très bonne dynamique et c'est vraiment sympa de voir un perso décalé prendre la vedette. Les persos secondaires comme Robin ou Eli sont chouettes aussi et James est énorme dans ce rôle où il s'auto parodie ! j'ai adoré ses passages, notamment celui de la pub
Ils m'ont trop fait rire avec la drogue cachée dans le meuble
non mais franchement, j'aime ! me tarde de voir la suite